8/31/2011

Oh My Gosh!


Oh My Gosh!
Spaghetti Squash!

Göteborgare som jag är, så älskar jag ordvitsar - ju sämre, desto roligare är dem (nästan. Pappa har en tendens att alltid gå liite över gränsen.).

Efter förra kvällens matlagning så älskar jag även spaghetti squash och lite mer specifikt det här receptet. Smakerna bara gifte sig helt perfekt och det var ett fantastiskt äktenskap som skulle varit lyckligt i alla sina dagar om jag inte hade ätit upp varenda lilla smula. Förresten har jag i samma veva fördjupat min förälskelse till Sara B och My New Roots - men det har Ann-Louise med så jag är i gott sällskap. :)


P.S.
Jag gjorde samma sak ikväll, med skillnaden att jag inte hade någon ost eller hasselnötter eller tillräckligt med kikärtor och slutade med att använda pesto, mandel och blanda i lite stora vita bönor också (det är den på bilden). Fortfarande galet gott!
D.S.

1 kommentar:

  1. Oooh, din variant låter även den fantastiskt gott! Måste provas!

    SvaraRadera