2/16/2011

Söndagsbrunch med Martins rågisar.

När jag var mindre och skulle träffa kompisar skulle vi alltid göra något - gå på stan, fika, åka och bada, kolla på TV, osv. Nu för tiden när det händer så mycket i livet i övrigt är vi betydligt mer förtjusta i att träffas och göra mer... ingenting. Bara hänga och ha tid att verkligen kunna sitta ner och prata. Är man på väg att bli vuxen då?

Att kombinera kompishäng med en söndagsbrunch är i mitt tycke något av det mest optimala man kan göra - speciellt om det går att peta in ett recept som jag velat pröva ett tag!


På mitt brunchbord:

Martins rågisar (från boken "Enklare bröd)
Farfars favoritbröd
Pappas lyxiga äggröra
Fruktsallad med äpple, apelsin och banan
Meze-youghurt
God ost
Te och kaffe

Happy söndag! :)

1 kommentar:

  1. word, jag kommer själv ägna mig åt denna optimala hängform imorgon bitti! :D

    SvaraRadera