8/26/2011

Växa upp?



När jag var liten och gick i lågstadiet brukade jag göra mina föräldrar väldigt oroliga genom att ta en evinnerlig tid på mig när jag gick hem från skolan. Normalt tar den vägen en kvart - en snabb dag tog det mig en halvtimme, en vanlig dag minst 45 minuter. Det fanns ju så mycket att göra på vägen!

Det här är vad som hände på vägen hem från jobbet i torsdags. I vanliga fall tar det mig lite drygt 30 minuter - i torsdags tog det typ en och en halv timme.

Först var jag uppe på en stenmur och inne i ett träd och där hade minsann ingen varit innan mig. Sen gick jag vidare och...

Åhå, vad skådar mitt norra öga däruppe? Bäst att släppa väskorna och kolla efter!

Hand. Fot. Titta inte ner!

Nämen kolla! MASSA björnbär!

Uppdraget slutfört!

Sensomoralen? Behåll barnasinnet! :)

1 kommentar:

  1. Ha ha härligt bildspel!
    Jag var likadan när jag var liten (mindre?)... numera försöker jag kontrollera mig, men vid närmare eftertanke verkar det bättre att inte göra det :)

    SvaraRadera