3/18/2010

Råvarubutikenbeställning, någon som vill vara med?

Vad är grejen med att alla roliga bloggare med intresse för raw food tycks bo i Stockholm och trakten däromkring? Träningsglädje, fröken Clarén, Mikkan, Gullfot... you name it! Känns lätt ovärt att beställa hem lite prov-varor från Råvarubutiken när frakten kostar ungefär lika mycket som jag får ihop att handla för (jag är student. Det är ekonomiskt, inte snålt. ;)).


Sååå... är det någon/några mat-äventyrliga själar i Göteborgsområdet som vill köra en sambeställning från Råvarubutiken och dela på frakten? Anyone? :)

5 kommentarer:

  1. vet du, att jag känner faktiskt till en: Susanna bor i Gbg och är nyfiken på raw! http://powersus.blogspot.com/

    Sen råkar det vara så lyckosamt att Träningsglädje-Sara bor i Halmstad och jobbar mkt i Sthlm men även en del i Gbg, så checkamed henne med, kanske är hon intresserad? :)

    SvaraRadera
  2. Nemen, där ser man! Jag är egentligen inte bitter för att alla bor i Stockholm med tillgång till Hötorgshallen och Matkaravanen och sådär... det är bara som det låter. ;)

    Jättetack för tipsen, jag har frågat bägge två nu och hoppas att någon nappar. :) Så mycket roligt och fint i den webshopen så jag nästan inte kan behärska mig!

    SvaraRadera
  3. Hello! Jag är intresserad av att shoppa därifrån men hade lite shoppinghysteri för någon månad sedan så just nu är skafferiet fullt. Men i slutet av april måste jag nog fylla på igen och då samshoppar jag gärna. :)

    SvaraRadera
  4. Kolla in här också! :)
    http://greenroomsverige.ning.com/group/rawgteborg

    SvaraRadera
  5. @ Mikkan - Alltså, du är verkligen awesome. Tusen tack! :)

    SvaraRadera